harini, semangat gila bangun pagi - pagi, sanggup ponteng tuisyen. kitorang pegi PC FAIR. first time pulak. :|* kesian gila.*
gerak dalam pukul 10, kitorang 4 je, aku, bafiq, abah, ariff. dalam pukul 11 lebih la sampai KTM. sampai je dah lari - lari sebenarnya, nak kejar train. ramai gila orang tadi, melekat - lekat time berdiri dalam train. oopss, sori terlucah. :)
kitorang bising - bising gak la, abah berapa kali dah warning suruh senyap. aku duduk tengah - tengah, ariff kat kiri, abah kanan, bafiq depan, belakang ada sorang pompuan, so kiranya aku selamat la. gurau, buat lawak, ketawa - ketawa sume, pastu dah takde idea, senyap jap. pastu dengar pengumuman dia, time tu baru sampai kat stesen petaling.
titibe, rase ade orang tekan kepala aku. aku pon jengket la kaki. mase tu jugak, mata tak nampak apape. gelap. pastu, rase cam nak tido, so letak la kepala kat tangan bafiq. sedar - sedar, abah bafiq ariff tengah angkat aku. sial je, aku terpengsan. baik gila ade kakak tu bagi aku duduk. abah dah cuak, dorang cakap muka aku macam orang mati. bagi air, pastu dah boleh nampak balik. time tu dah berpeluh - peluh dah, pastu baru perasan orang yang ada kat situ semua pandang. MALUUU
tapi aku tak rase cam pengsan pon, rase cam tengah tido jap. ariff cakap dia ingat aku nak buat lawak sebab pose time nak pengsan cam tengah rukuk hahaha. dorang sume tak perasan sebenarnya sebab semua membelakangi aku. bafiq aa, dia ingat aku sandar kat dia sebab ade orang nak lalu, tapi makin lama makin berat. abah pon terus bertindak pantas. hoho
lepas tu, the whole day, dorang tak habis - habis kacau aku. asal aku pejam mata je, "pengsan, pengsan."pastu, tak bagi aku jalan kat belakang sorang, kene jalan tengah - tengah. lol. tapi bersyukur sangat bafiq ada kat depan aku, kalau tak bahagia je aku landing atas lantai. sampai sekarang aku tak caya, aku pengsan dalam KTM.
time balik, bafiq kata dia dah ready dah kalau aku nak pengsan lagi. sial. aku memang dah tak pengsan eh, sekali malu sudah. tapi time balik best, banyak lelaki hensem. tapi sorang tu hensem dan tinggi.hot gilaaa :D sori aku cakap sampah, dah merepek
Saturday, August 1, 2009
Thursday, July 30, 2009
imaginasi berlari - lari
Ada seorang perempuan tengah jalan sorang-sorang kat tepi pantai yang sunyi. Takde orang. Dia berpakaian sopan, menutup aurat. Manis je. Apa benda yang boleh mendatangkan bahaya kat dia?
Bukan peraba, bukan juga perogol. Ataupun 'flasher'. Mahupun lelaki gila yang suka raba buah dada.
Jawapan dia, ANGIN.
Bayangkan tiba - tiba angin bertiup melebihi tahap sepoi sepoi bahasa. Rasa - rasa apa jadi? Perempuan tu punya tudung ke, jubah ke, mesti melekat - lekat punya kat badan. Konfem nampak benda - benda yang tak perlu nampak. Hish, berdosa.
Ini lah akibatnya kalau buat exam kat luar kelas, masa tu jugak angin bertiup - tiup, paper exam dah habis bantai. Terasa lapar, makan fillet jap. Pastu tengok pokok, bergoyang - goyang mengikut rentak angin tu. Imaginasi pun merewang. Perghh, feel siot. ;)
takziah kepada yang kene duduk depan toilet lelaki. aku bersimpati sangat sangat sangat. :D
Bukan peraba, bukan juga perogol. Ataupun 'flasher'. Mahupun lelaki gila yang suka raba buah dada.
Jawapan dia, ANGIN.
Bayangkan tiba - tiba angin bertiup melebihi tahap sepoi sepoi bahasa. Rasa - rasa apa jadi? Perempuan tu punya tudung ke, jubah ke, mesti melekat - lekat punya kat badan. Konfem nampak benda - benda yang tak perlu nampak. Hish, berdosa.
Ini lah akibatnya kalau buat exam kat luar kelas, masa tu jugak angin bertiup - tiup, paper exam dah habis bantai. Terasa lapar, makan fillet jap. Pastu tengok pokok, bergoyang - goyang mengikut rentak angin tu. Imaginasi pun merewang. Perghh, feel siot. ;)
takziah kepada yang kene duduk depan toilet lelaki. aku bersimpati sangat sangat sangat. :D
Sunday, July 19, 2009
Gotcha!!
tuisyen hari ni, satu haram pun tak paham. cibai. habis tuisyen bafiq amik.aku tanya pasal plan nak tengok wayang esok, dia kata kat sunway dah habis. aku macam dah nak menyumpah.
bafiq : sial doh, beratur panjang2, tetengok tiket habis. fully booked.
fiqah: aaah, siot. dah try tempat lain tak?
bafiq: ala, takyah la, postpone je. ataupun beli cd je.
fiqah: babi la, orang nak tengok wayang, janjalan.
bafiq: tau ak penat main clutch mase cari parking. malas aa cari kat tempat lain.
titibe menyampuk
ariff: tadi best kitorang main kat arcade, habis 10 ringgit.
bafiq: hahaha, best gila laa, bajet nak main 2 ringgit je tapi terhanyut.
fiqah: arcade?! aku sampai cancel pegi JPJ and tangkap gambar kelas semata-mata nak kuar, korang boleh pergi arcade?
* mata dah berair, suara dah sebak. sangaaatt sakit hati.
bafiq: wei rilek2, sebenarnya dah dapat, rilek doh, kuatkan semangat.
ariff: hahaha, gotcha!!!
fiqah: [tak dapat menahan sebak, cuba nak cover lalu ketawa. ]
bafiq: gila ah, menusuk sanubari. hahaha
fiqah: babi.
terbaik je kene tipu. sampai TER-bersandiwara. dorang cakap dapat ilham lepas dengar gotcha kat radio. sialan.
ni wajah - wajah kriminal yang terlibat, kalau jumpe dorang, tangkap, ikat, campak dalam stor kat bilik PPSMI.
*gambar ditangkap ekslusif untuk masuk blog.

p/s: nama2 telah diubah huruf dan sebutan untuk kesenangan bersama :D
bafiq : sial doh, beratur panjang2, tetengok tiket habis. fully booked.
fiqah: aaah, siot. dah try tempat lain tak?
bafiq: ala, takyah la, postpone je. ataupun beli cd je.
fiqah: babi la, orang nak tengok wayang, janjalan.
bafiq: tau ak penat main clutch mase cari parking. malas aa cari kat tempat lain.
titibe menyampuk
ariff: tadi best kitorang main kat arcade, habis 10 ringgit.
bafiq: hahaha, best gila laa, bajet nak main 2 ringgit je tapi terhanyut.
fiqah: arcade?! aku sampai cancel pegi JPJ and tangkap gambar kelas semata-mata nak kuar, korang boleh pergi arcade?
* mata dah berair, suara dah sebak. sangaaatt sakit hati.
bafiq: wei rilek2, sebenarnya dah dapat, rilek doh, kuatkan semangat.
ariff: hahaha, gotcha!!!
fiqah: [tak dapat menahan sebak, cuba nak cover lalu ketawa. ]
bafiq: gila ah, menusuk sanubari. hahaha
fiqah: babi.
terbaik je kene tipu. sampai TER-bersandiwara. dorang cakap dapat ilham lepas dengar gotcha kat radio. sialan.
ni wajah - wajah kriminal yang terlibat, kalau jumpe dorang, tangkap, ikat, campak dalam stor kat bilik PPSMI.
*gambar ditangkap ekslusif untuk masuk blog.
p/s: nama2 telah diubah huruf dan sebutan untuk kesenangan bersama :D
Sunday, July 12, 2009
gumbira
hari ini happy sangatsangat.. firstly, ujian berkomputer utk amik lesen dh pass. finally, aku delay nk dekat 3 bulan kot. aku tension sangat kalau fikir pasal lesen ni, rasa cam fizik. sial je. anyway, jumpa shakireen kat sane, die bengang je sebab cap jari die unidentified. hahaha. jari die xle read bukan sebab die cube pukul abang cina bengis yang bertugas tu, tp sebab berpeluh. nervous la katakan. nervous2 pon salah 1 soalan je, jeles pulak. ehemm ehemm, aku salah 3 je ok :D
ade sorang lagi yang amik skali dengan aku cakap aku buat cepat gila. mane tak cepat, terima kasih kepada aini kerana suro aku buat latihan tu hari2 sampai rase macam neraka. haha. tapi cek dua kali laa, kang tak cek nyesal pulak. apape pon aku puas sebab dah takyah highlight2 buku cinabeng ni lagi. tapi potong stim gile, name aku salah type. jadi AFQAH. budus, esok kene gi betolkan.

secondly, ABAFIQ DAH BALIK!!! yeahh!! die cuti 3 bulan, baru sampai pagi tadi, time aku ber battle tahan tidur kat pusat exam tadi, abafiq sampai dengan jayanya. and, rambut die dah jadi cam rambut cgu azi time last year. OMG! bukan kutuk cikgu ye, jgn salah faham, syg cikgu :)
tp xde gambar, malas nak upload. time aku sampai, die dah hanyut, jetlag katanye. takpe ah, yang penting rindu gilegile kat bafiq, cume geli part rambut tu jela, ye aa, firstt time rambut panjang camtu. kalau dulu, rambut macam baru menggeliat2 nak memanjangkan diri, pacik alias terus cantas. hahaha.
rindu gile pemandangan nih. btw, aku bukan pervert ok.
ade sorang lagi yang amik skali dengan aku cakap aku buat cepat gila. mane tak cepat, terima kasih kepada aini kerana suro aku buat latihan tu hari2 sampai rase macam neraka. haha. tapi cek dua kali laa, kang tak cek nyesal pulak. apape pon aku puas sebab dah takyah highlight2 buku cinabeng ni lagi. tapi potong stim gile, name aku salah type. jadi AFQAH. budus, esok kene gi betolkan.
secondly, ABAFIQ DAH BALIK!!! yeahh!! die cuti 3 bulan, baru sampai pagi tadi, time aku ber battle tahan tidur kat pusat exam tadi, abafiq sampai dengan jayanya. and, rambut die dah jadi cam rambut cgu azi time last year. OMG! bukan kutuk cikgu ye, jgn salah faham, syg cikgu :)
tp xde gambar, malas nak upload. time aku sampai, die dah hanyut, jetlag katanye. takpe ah, yang penting rindu gilegile kat bafiq, cume geli part rambut tu jela, ye aa, firstt time rambut panjang camtu. kalau dulu, rambut macam baru menggeliat2 nak memanjangkan diri, pacik alias terus cantas. hahaha.
rindu gile pemandangan nih. btw, aku bukan pervert ok.
Monday, July 6, 2009
i'm a victim
ye, mmg dah lame sangat sangat kamu2 semua tak nampak aku kat alam intenet ni sebab skrg tgh puasa. puasa korea. haha td kat kelas main satu game yg takde name, aina ajak. main je la, tp tak galak sangat la sbb sebenarnya x paham sgt hehe. well, PPT haritu sgt teruk, the worse kot. bayangkan la, chemistry yang paling aku confident dpt B. puake betol. korang pon tau kan, cgu kitorg skrg ni spesIAL sikit so aku cam bersabar gilegile. tp mulut aku dh keluar mcm2 dh sebenarnye, so nnt mase hari mintak2 ampun tu nak minta maaf la. kene la nangis setitik dua kot, bg nmpk cam nyesal gile. :P
kebanyakan org yg TAKNAK PLKN lebih takut dpt plkn drpd spm. nk tau satu kebenaran yang paling x gune tahap mentadak?
AKU TERPILIH PEGI PLKN. BAPAK KURANG HAJAR.
rase nk nangis ade, nk ngamuk pon ade, nyesal, excited pon ade. tah la, x pegi kang kene penjara pulak. haihh, sumpah sekarang pasrah gilegilegile la. taknak doh plkn, sialllll
aku mangsa plkn. MANGSA KECUAIAN PEGAWAI YG BERTUGAS YG SUKEHATI CLICK NAME AKU MASE NAK PILIH PESERTA PLKN. MANGSA KETIDAKADILAN KERAJAAN. AAHHHHH!!!
kebanyakan org yg TAKNAK PLKN lebih takut dpt plkn drpd spm. nk tau satu kebenaran yang paling x gune tahap mentadak?
AKU TERPILIH PEGI PLKN. BAPAK KURANG HAJAR.
rase nk nangis ade, nk ngamuk pon ade, nyesal, excited pon ade. tah la, x pegi kang kene penjara pulak. haihh, sumpah sekarang pasrah gilegilegile la. taknak doh plkn, sialllll
aku mangsa plkn. MANGSA KECUAIAN PEGAWAI YG BERTUGAS YG SUKEHATI CLICK NAME AKU MASE NAK PILIH PESERTA PLKN. MANGSA KETIDAKADILAN KERAJAAN. AAHHHHH!!!
Wednesday, June 10, 2009
boring gile harini.. blm bgn tido pon dh tau harini akn jd boring.. pegi tsyn bio harini, first time pagi, sangat mengantuk sebab smlm tido lmbt xtau knape. syazwan tumpang tuisyen harini (syazwan songkok, budak alam shah tuu) well,lps tsyn fatimah serve pancakes! hahaha, mkn 3 kot :) bile mak sampai,msk kete, gi isi minyak, balik rumah mkn lg sambil tgk citer indon kat ntv7. nmpk sgt xde life kan? naik masuk bilik, tgk jam dh dkt kol 12 tgh hari, titibe rase ngantuk sgt sgt. tp bajet cam warak gile, amik wuduk pastu blaja tp x tahan lame pon. kol 2 kong, tido jap smpai kol 3. sedar2, mak dh kuar gi hantar ariff tuisyen. dr kol 3.3o smpai la skrg ni tgh tgk movie. blogging jap sementara tunggu movie nk load. td mak balik pastu buat salad ni.terima kasih syg mak!! yeay, makan lagii...

tu potato and cucumber salad.. P&C Salad. haha. ye mmg bile dgr cucumber je mcm x sedap tp bile makan rase cam apple. meleleh bai..
td bace post aini, haihh, bagus betol ko, nk amik exam JPJ dh.. aku xtau la bile.. :(
nnt dh bole drive jgn sombong pulak bile tgk aku mcm sadis gile tgh jln kaki tau!
tu potato and cucumber salad.. P&C Salad. haha. ye mmg bile dgr cucumber je mcm x sedap tp bile makan rase cam apple. meleleh bai..
td bace post aini, haihh, bagus betol ko, nk amik exam JPJ dh.. aku xtau la bile.. :(
nnt dh bole drive jgn sombong pulak bile tgk aku mcm sadis gile tgh jln kaki tau!
Thursday, May 28, 2009
think its a gift? for you?
haha xla, tu cupcakes.. yeah, we made these for teacher's day esok. they went to buy the ingredients without me T-T damn punye phone sbb silent mode Started our experiment at 3 pm. first try, we blend the sugar and the butter. then, aliyah, yes i am positive its you, nk masukkan telur. then bile dh masuk tu, nmpk cam @*#&*, so decided to buang the mixture. start lg skali,biar die blend lamee sket baru masuk telur then the tepung and succeeded. bile bubuh sume dlm cup tu cam x cukup so buat another batter but double the amount. we were moving quite smooth until sampai time for topping.
percaya la rushdashafiqahaliyahaini, yg kite buat tu BUKAN icing,but cream. pecaye la. messy gilegile. aliyah and shafiqah excited nk gune bende picit2 tu, then bile x berapa efektif bendenye, tinggal camtu je.hishh. anyway, really messy owh.
next time, i'll show korang the real icing, baru korg pecaye nada riak
below are some of what i bawak balik. the teacher's were very nice and bersopan santun punye decorations ok. klau nk tengok, esok gi intai Cikgu Rohana pnye kat bilik guru yee. :D
obviously A tu is my initial. R tuu, ehem ehem. hahahahaa
its a smiling katak with a... hmm.. tah ar cam buruk pulak.
x sah la kalau cupcakes x conteng bentuk heart kann..
sorry, terpakse letak. aini please jgn geli bile tgk ni ok hahaha
ps : all the cupcakes that korang (rushda shafiqah aliyah aini) dpt tu aku buat so hargailah aku mase aku masih ade ni :)
Subscribe to:
Posts (Atom)